środa, 13 czerwca 2012

W przerwach od nauki

Witam,

Czas zdecydowanie ucieka mi przez palce z zastraszająco szybkim tempie. Walka o oceny trwa - a ja w przerwach kibicuję i staram się jak najwięcej ćwiczyć :) Rolek jeszcze nie miałam ani razu na nogach bo nie ma chwili żeby nie padało :< Dlatego wykorzystuję głównie skakankę i hula hop.

Staram się codziennie skakać minimum 700 podskoków i kręcić najdłużej jak się da. Trzeba przyznać że kręci się inaczej niż zwykłym, lekkim hula hopem - osobiście mam tendencję do siniaków dlatego jestem cała fioletowa na kościach biodrowych, brzuchu, plecach a nawet nogach. W zasadzie to wyglądam jak bym   została pobita :P

Nie mogę się doczekać luzu w szkole, pięknej pogody i jazdy na rolkach!




12 komentarzy:

  1. Ta pierwsza pani zdecydowanie za chuda! Bo nawet szczupła nie jest tylko właśnie chuda...

    A drugiej też by się przydało trochę ciałka - zwłaszcza w okolicach ramion i obojczyków... i w okolicach ud też...

    Szczupłym jest być świetnie, ale nie można wyglądać za chudo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jednak podobają mi się takie ciałka ;)

      Usuń
  2. chciałą nauczyć się jazdy a rolkach ale to musi być trudne u mnie nikt z najomych nie jeżdzi a mój R nie kipi entuzjazmem żeby zakupić sobie je ze mna lecz cały czas o tym myśle i chciała bym żeby mi się udało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam z kim jeździć ale uznałam że za dużo byłoby wymówek do ćwiczeń. Słuchawki do uszu i jazda! :)

      Usuń
  3. Ja tak strasznie olewam szkołę ostatniooo... zamiast się wziąć do nauki!

    A inspiracje cudne! Chciałabym mieć taką figurę, choć dla niektórych jest to już wychudzenie - ja jestem fanką takich kształtów :D Ale mi to nie grozi, hahah :D Więc skupię się na bardziej realnych sprawkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie chce zaglądać do książek ostatnio - zawsze znajdę coś ciekawszego do roboty ;)

      Ja też uwielbiam takie ciałka ;) Niestety przy mojej budowie ciała jest to nieosiągalne :<

      Usuń
  4. wooo, to ja nie wiedziałam, że hula hop takie inwazyjne jest :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z masażerem tak :D Ja mam i tak lekką wersję :)

      http://img59.imageshack.us/img59/3700/p2120373.jpg

      Zdjęcie z internetu ale ja wyglądam mniej więcej tak samo :P

      Usuń
  5. Też mam to z masażerem, powiem Ci, że po tygodniu ciało się przyzwyczai (jeśli będziesz kręcić codziennie) i już nie będą powstawać nowe. Ja po pierwszym razie też wyglądałam jakby mnie ktoś pobił i nie wiedziałam skąd to sie w ogóle wzięło xD

    Teraz po dwuletniej przerwie - jak znowu zaczęłam kręcić to czuję jak mi mięśnie pracują, ale już nie ma siniaków, na szczęście! (bo moje baaardzo długo się utrzmywały ;p )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tego pecha że mi się szybko robią siniaki a potem krwiaki :< Np. po pasach na 18-nastce do tej pory nie mogę siedzieć spokojnie na tyłku i mam jednego wielkiego krwiaka :P więc się obawiam że za tydzień będę wyglądać jeszcze gorzej :D

      Usuń
  6. tez lubie rolki.. niestety ta pogoda - slonko chyba zapomnialo ze lato:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie właśnie pojawiło się słoneczko :) Pierwszy raz od kilku dni! :D

      Usuń