niedziela, 9 września 2012

Aktualizacja włosów: Wrzesień

Witam,

Po długiej nieobecności przychodzę do was z aktualizacją stanu moich włosów i aktualną pielęgnacją :) 

Włosomaniactwo, Włosy, Kosmetyki,  Aktualizacja włosów, włosy rude, farbowane włosy pielęgnacja
Zdjęcia bez użycia lampy błyskowej. Wrzesień - Sierpień

Włosomaniactwo, Włosy, Kosmetyki,  Aktualizacja włosów, włosy rude, farbowane włosy pielęgnacja
Zdjęcia bez użycia lampy błyskowej. Wrzesień - Sierpień

Włosomaniactwo, Włosy, Kosmetyki,  Aktualizacja włosów, włosy rude, farbowane włosy pielęgnacja
Zdjęcia bez użycia lampy błyskowej. Wrzesień


Aktualna pielęgnacja:

Szampon (codziennie lub co dwa dni):
- Alterra - szampon do włosów matowych i zniszczonych "Morela i pszenica"
- Isana - szampon "Owoce i witaminy"

Odżywka (codziennie lub co dwa dni):
- Alterra - odżywka do włosów matowych i zniszczonych "Morela i pszenica"

Maska
- Isana - z proteinami pszenicy  (używałam gdy się skończyła odżywka po myciu)
- Kuracja do włosów BingoSpa - 12 ekstraktów roślinnych (bardzo często)

Wcierka (codziennie):
- Farmona - Jantar

Suplementy diety (codziennie):
- Puritan's Pride - Vitapil (skończyłam kurację)
- CP

Oleje (bardzo często):
- Alterra - olejek do ciała "Limetka i oliwa"
Dodatkowo:
- Laminowanie włosów żelatyną - 8.09.2012 - powiem jedno, jestem ZACHWYCONA tym zabiegiem! :) Postaram się wam napisać osobnego posta na temat laminowania.
- Farbowanie - Garnier Color Sensation - Intensywna czerwień 4.60


Co siądziecie o moich włosach i pielęgnacji? Jak dbałyście o swoje włosy w sierpniu? :)

33 komentarze:

  1. Śliczne masz te włoski! :) Taki kolor mi się marzy, ale odwagi brak. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz Twoje włosy wyglądają najlepiej! Świetne, takie pełne koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę podrosły przez ten miesiąc! Genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale dawno się nie odzywałaś :) Dużo nauki pewnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja widze dużą róznice jesli chodzi o błysk włosów i kolor poprawa na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, przede wszystkim lśniące i do tego jednakowej długości - żadnych takich wystających pojedynczych włosków (nie wiem jak to inaczej opisać).

    Ogólnie szacun ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejkuu ile Ty robisz zabiegów na włosy! Chowa się moje mycie, nakładanie odżywki i co jakiś czas jedwabiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta odżywka Jantar wygląda naprawdę ciekawie, ale trochę mnie przeraża, że miałyby mi jeszcze urosnąć włosy. Mam ich na głowie stanowczo zbyt wiele, więc dodatkowy przyrost nie jest im chyba potrzebny. Z drugiej strony - strasznie wypadają, chciałabym z tym jakoś powalczyć. Może spróbuję :)

    Podoba mi się Twój kolor, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy masz dużo ładniejsze, widać efekt "dbania", pięknie błyszczą i wyglądają na zdrowe.
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że regularnie się o nie troszczysz :) moja pielęgnacja sierpniowa wyglądała raczej słabo i myślę czy nie wybrać się na podcięcie w najbliższym czasie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie się błyszczą i wyglądaja na zdrowe :)
    ja używam szamponu na zniszczone włosy, który mi je nawilża, do tego odżywka WAX 2 razy w tygodniu, po każdym myciu odżywka regenerująca- na końcówki i odżywka Seboradin lotion .

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolorek ;p Też chciałabym taki mieć no ale farbowanie odpada moje kłaki są zniszczone i nie chce ich pogrążyć

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny kolor, a włoski ładnie zadbane :) tak trzymac!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne włoski ;]
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej ;) Musiałam niestety zablokować starego bloga - zapraszam pod nowy adres: wink00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Skuszę się chyba na to laminowanie, bo już któryś raz o nim czytam. Rozumiem, że Ty także polecasz Rudzielcu ? :) U mnie konkurs zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie zastanawiałam się, czy w ogóle zobaczysz mój komentarz. dzięki za polecenie konkretnych płatków i wskazówki ;) co do wanilii - chodzi o laske skruszoną, czy o cukier wanilinowy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Co się z Tobą dzieje rudzielcu! :>

    OdpowiedzUsuń
  19. niezła zmiana, tak 3maj, też dbam o włosy, ale brak mi systematyczności...

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepsze dla wlosow to picie wody niegazowanej :) ja zaczelam wypijac 1,5-2l wody dziennie i wlosy sa o niebo lepsze lsniace zdrowe.
    i nie farbowac farbami ze sklepu!!!! to najgorsze... najlepiej dobierz sobie tak odcien aby pasowal do naturalnych i zapuszczaj swoje zdrowe wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już nie farbuje sklepowymi farbami tylko apteczną Biokap :) I rzeczywiście widzę ogromną różnicę, wiem że najlepiej byłoby wrócić do naturalnych ale nie mam ochoty :) Dzięki za rady :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę sie wziąć za moje włosy , tyle juz czytałam o laminowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne włoski :) Też kiedyś miałam takie krótkie, a teraz zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękny kolorek włosów - zazdroszczę! moje kruczoczarne włosy nie chcą złapać innej farby jak czarna:/ szkoda

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny kolor


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń