sobota, 4 sierpnia 2012

Rozpoczynam walkę z cellulitem!

Od pierwszego sierpnia rozpoczęłam walkę z cellulitem! Jak tylko zobaczyłam filmik Mary po prostu musiałam :) Szybciutko pobiegłam do drogerii i zakupiłam Eveline, Slim Extreme 3D Spa! Krem wyszczuplający + ujędrniający antycellulit oraz rękawicę z wypustkami.
Nie mam dużych problemów z pomarańczową skórką, jednak chciałabym ujędrnić skórę. Olejek Alterra wykorzystuję jako "poślizg", następnie używam rękawicy masującej, smaruję nogi i pośladki kremem i najważniejsza część programu -  masaż.







Co obiecuje nam producent kremu?Krem wysmukla sylwetkę: modeluje ramiona, uda, brzuch i pośladki. Efektywnie walczy z ''upartym''cellulitem, wygładza rozstępy, zapobiega nawrotom. Redukuje tkanke tłuszczowa. Zawiera w swoim składzie: Isocell Slim, Cantella Asiatica, kofeinę, mentol i wyciąg z bluszczu. Producent zapewnia, że już po 4 tygodniach stosowania nastąpi: redukcja cellulitu o 60%, zmniejszenie obwodu ud o 2,5cm i aksamitną, gładką, elastyczną i jedrną skórę. Krem jest odpowiedni do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.

Skład:
Skład: purified water, cetearyl alcohl, ceteareth-20, mineral oil, isopropyl myristate, petrolatum, cholesterol, propylene glycol, glycerin, dimethicone, cetyl alcohol, ginkgo biloba, caffeine, butylene glycol, laminaria hyperborea, octyldodecanol, glyceryl stearate se, centella asiatica, sodium salicylate, lecithin, silica, carnitine, ubiquinone, hedera helix, hydrolysed collagen, hydrolysed ellastin, carbomer, triethanolamine, dmdm hydantoin, menthol, isopropyl alcohol, edta, phenoxyethanol, methylparaben, butylparaben, ethylparaben, propylparaben, fragrance
Zobaczymy po 4 tygodniach co z tego wszystkiego wyniknie, oczywiście nie porzucam diety i ćwiczeń! :)

13 komentarzy:

  1. Mam identyczną rękawice :> Czekam na recenzję kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero za miesiąc :D A rękawica jak się sprawuje? :)

      Usuń
  2. Dokładnie tak samo jak Ty po obejrzeniu filmiku kupiłam w rossmanie masażer, ale ten zielony hehe i się masuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam co wybrać, padło na rękawice - ale obiecałam sobie że jak będę miała jakąś zbędną gotówkę to poszerzę asortyment masażerów :P

      Usuń
  3. też używam tego kremu i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz coś więcej napisać? Wiem że fajnie chłodzi, szczególnie po ćwiczeniach fajnie zrobić sobie taki masaż :D Zauważyłaś już jakieś efekty? Ile go stosujesz? :)

      Usuń
    2. Hey :) Świetny pomysł, też się za to zabieram ;D
      Btw, jest jeszcze czerwony krem z tej serii (rozgrzewający) i swego czasu czytałam, że przynosi lepsze efekty:)

      Usuń
    3. Rozgrzewający zostawiam sobie na zimę :) A teraz w upały się chłodzę :D

      Usuń
  4. używałam kremu evelinie i tego olejku z rossmana. przy regularnym stosowaniu działają także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też zamierzam zainwestować w rękawicę ;d a osobiście używam balsamu z tej samej serii Eveline, tyle, że różowy- PUSH UP na pośladki ;) Po jakimś czasie wstawię recenzję.
    Dzięki za obserwację, trzymaj sie;)

    OdpowiedzUsuń